piątek, 22 listopada 2013

Owsianka na ciepło z sekretnym składnikiem / Hot Oatmeal with a Secret Ingredient

Owsianka. Tyle samo zwolenników co przeciwników. Ja jestem za. :) Dodaję do niej owoce sezonowe lub suszone, orzechy, rodzynki, bakalie - co tylko mam akurat pod ręką. No i sekretny składnik (dzięki, Kasiu!)

Przepis autorski
Przepis wegetariański / wegański
Odpowiednie dla dzieci

Na ok. 2 porcje:
1 szklanka płatków owsianych 
mleko krowie, roślinne lub woda
mleko kokosowe
owoce sezonowe lub suszone lub z puszki
orzechy, rodzynki, bakalie, suszone owoce etc. (rodzynki i inne suszone owoce warto wcześniej wymoczyć we wrzątku)

Płatki ugotowałam na mleku krowim (bo takie właśnie lubię). Można ją ugotować również na wodzie lub na mleku roślinnym - kwestia gustu. Czas gotowania - ok. 5-6 min. Po ugotowaniu, do gorących płatków włożyłam "sekretny składnik", czyli... dużą łyżkę mleka kokosowego z puszki. Różnica, jaką to robi w smaku jest nie do opisania!!! Mmmm... Potem podrasowałam moją owsiankę owocami i orzechami. Mniam!
Danie można podawać od początku rozszerzania diety.

Voila!



Richie Sambora "You Can Only Get So High"


Karola

Brak komentarzy :