niedziela, 1 czerwca 2014

Tortilla śniadaniowa z jajecznicą, awokado i szczypiorkiem / Scrambled Eggs Avocado Spring Onion Breakfast Tortilla

Czasem, zwłaszcza w niedzielę, gdy rano jest trochę więcej czasu, lubię pokombinować ze śniadaniem. Często jest to wariacja na temat zupełnie zwyczajnej, śniadaniowej potrawy. Tak jak dzisiejsza odsłona klasycznej jajecznicy, zamkniętej w chrupiącej tortilli, z dodatkiem maślanego awokado i świeżego szczypiorku.

 Przepis własny
Przepis wegetariański
Odpowiednie dla dzieci

Składniki na 2 osoby:
2 pszenne tortille
1 dojrzałe awokado, pokrojone w plastry
posiekany szczypiorek
jajecznica z dowolnej ilości jaj - jak kto lubi :)

opcjonalnie: po plastrze sera i po plastrze szynki (np. parmeńskiej) na porcję

Tortille podgrzałam po 2 min z obu stron na suchej patelni. Na połowę jednego placka wyłożyłam pokrojone awokado, połowę jajecznicy, posypałam szczypiorkiem i złożyłam na pół (tortillę po nadzianiu można jeszcze raz podgrzać z obu stron, ale niekoniecznie). Do drugiego placka włożyłam dodatkowo plaster sera i szynki i dopiero awokado, jajecznicę i szczypior. Podałam z kawą zbożową z mlekiem. Pyszności!:)



Karola

1 komentarz :

ladylaura pisze...

Cudowne śniadanie.